torsdag, mars 27, 2008

Sol och kommunikation



Jag är åter kontaktbar! I och med att jag har fått låna en säker och stabil gammal 3310. Härliga tider. Så nu får vi väl se vad som händer med min älskade S500i, helt enkelt.

I övrigt är det fint väder i Uppsala och efter gårdagens mindre belåtna sinnesstämning (Sabina var pluspol och jag var garanterat minus) känns allting betydligt lättare. Förmodligen eftersom solen skiner och jag har så mycket träningsverk att jag knappt orkar stå upp. Trots det är jag nervös inför eftermiddagens uppkommande resultat. Nåväl. Come what may.

Till helgen ska jag ta tag i min uppsats, laga punkan på cykeln (läs: få någon att laga den, i utbyte mot så lite pengar som möjligt), träna och kanske till och med tona håret. Det är trots allt tre år sedan jag vågade göra det själv (!). Kanske blir det Pink på fredag också.

Nu ska jag ut och promenera i vårvädret. Yay!

P.S. Ett stort grattis till min underbara Pappa, som fyller 51 år idag.

Inga kommentarer: