söndag, juli 23, 2006

'Sverige, Sverige, älskade vän...'

Trött. Har jobbat hela helgen. Imorn ska jag ligga på playan, eftersom jag jobbar kväll. [Ja, det egentliga skälet är att jag får besök på onsdag och efter 5 månader i Spanien kan man ju tycka att jag borde vara väldigt solbränd. Det är jag inte. Haha. Så det blir paniksolning 2 dagar beforehand. ] Läckert. Och innan någon rekommenderar det; jag tänker inte testa Brun-utan-sol. Skulle ni vilja återse folk med orangefärgad hy...?

Min mamma och moster kommer hit. Om knappa tre dagar. Äntligen.

Nu har jag fått nog av det här landet. Allvarligt. Jag gör slut.

Jag jobbar augusti och ett par veckor i september, men innan valet (weee!) återvänder denna oövertalade fakespanjorska till sitt fantastiska hemland (ja, ni hörde rätt. Jag har blivit patriot på gamla dagar. JAG. Som bara avskydde Sverige i fem år eller så...).

I höst blir det till att leka supersvenne. Sedan London. Sedan New York. Sedan Uppsala. Puh. Det var 4-årsplanen (at least). :)

L/M

Inga kommentarer: