söndag, augusti 13, 2006

Den vilda

Jag skickar arga mail till journalister på Aftonbladet. Det är väl för fan självklart att de inte ska kunna försvenska vad som helst. Jösses...

F ö är jag fortfarande arg. Fast det börjar kännas kontrollerbart. Annars sa min underbara pappa (guuud, vad jag saknar!) att han skulle komma och baila ur mig finkan, om det var nödvändigt. Om jag råkade slå ner ngn, menar jag. Haha.

De kommande veckorna ska jag jobba som en galning. Minst 6,5-7 dagar per vecka. Ibland 8-9 dagar i rad. Pengar, ni vet. Och den 7/9 bär det av hem. Till Sverige. Sedan får vi se; Stockholm vs London?

I'm almost thinking London. At least I will be, once I'm settled and bored.

Jag är på väg ut. Klockan 02.30. Haha. 'På väg.' Inte ens New York är i närheten av dygnsrytmen i det här landet.

"Du ville bort, du ville ut. Men snart är det slut. Då får du börja om igen..." Underbara Lars. Mums.

L/M

Inga kommentarer: