onsdag, december 21, 2005

Sms och jubelklang...

Jag är inte sjuk, jag är inte sjuk! :D Nu kommer jag nog att klara mig. Annars... *morr*

Nu är allting såååå braaaa. Jag klarade min tenta! WOAH! Never thought I would... :) Lovely. Har även jullov och endast underbara planer fram tills den 8:e januari, då jag måste börja plugga för min sista (och förhoppningsvis lättaste) tenta.

Idag; shopping och folk. Imorn; jullunch och folk. På fredag; julgodis hela dagen. Julafton. Juldagen; kalkonmiddag med heeela släkten. Annandagen; packa and bye bye. :)

Som en bonus har jag också nu full kontroll över min aktieportfölj och jag är ganska rik. Mohaha.

Ska spendera kvällen med att behandla ansiktet med en 'mudd mask' samt se på Victoria's Secret's Christmas Fashion Show. Haha.

Fast egentligen. Egentligen är jag bara glad för ett sms. Från 'en av de vackraste nånsin.'

L/M

Inga kommentarer: