torsdag, januari 19, 2006

Ett telefonsamtal senare

Ja. Min framtid är nu avgjord. Haha. 3 dagar före det var tänkt att jag skulle sätta mig ner och lista ut den. Tänka sig. :)

Alltså. Min underbara peruanska ingifta moster. Hon ringde och sa att det var klart nu. Vips, så hade jag en lägenhet och ett jobb på en bar vid Costa Del Sol. Weewaaa. Ungefär så. Enda nackdelen just nu är att jag är så glad att det är svårt att fokusera på pluggandet. Tenta på lördag ju. Men det känns rätt bra. Sista pluggadagen imorn, så jag ska bara 'wrap it up'. En ganska rejäl 'wrappning', but still. ;)

Ihihihihihi.

Jag har redan tvingat Lina att dricka min champagne med mig imorn kväll. Som jag fick när jag slutade jobba i baren i julas. Tänkte inte spara den så mkt längre iaf. Hon var ganska lättövertalad. ;p Och på lördag ska jag ut med tentafolket och supa bort minnet av ett hundratal författare...

En dryg månad kvar i snön alltså. Lovely. Under tiden ska jag gå ner 10 kg, fräscha upp spanskan och hinna jobba ihop ett litet startkapital. Hoho.

Abrazos/M

Inga kommentarer: