lördag, januari 28, 2006

Galen utekväll

Jag gick hem till Sabina vid sjutiden. För att 'bara dricka rödvin på förfesten.' Sedan blev det Flammankö i 2 h och ett snabbt toabesök i skogen. Vi gav upp när vi var 5 pers ifrån ingången. Hopplöst läge. Lite chokladkex, hemmagjorda shots och en upptining senare begav vi oss mot city. Jag ringde min älskling Martin, som kom och joinade oss på Platens, där jag träffar på en gam-gammal klasskompis och två barndomsväninnor.

Sedan kom det bästa. Matilda tänkte beställa ngt i baren och bredvid står en tjej med långt blont hår i hästsvans, uppenbart alkoholpåverkad (ungefär i samma tillstånd som moi...). Följande konversation äger rum;

O; Aschhåå... Jag måss ba schääjja... fast du kommer smälla till mig på schäften då...
M; Nej då. Prata på.
O; Aschååå... Jag måss ba schääjja... du har så jäääävla schnygga bröst!
M; Men tack! Det är inte ofta man får höra det av en kvinna. Vad underbart som omväxling.
O; Vadå!? Trodde du jag var en tjej!?
M'; Ehhhhhh.... öhhh... nej då. Öhhh... Hej då! *runs off screaming*

Hahaha. Oups. Ungefär så.

Sedan blev det efterfest. Till klockan 13.30. Jag sov 1,5-2 h mellan 09 och 11. I Martins lilla säng. :) Mysigt. *leeer*

Anyway. Jag har numera 20 p i Litteraturvetenskap. Very nice. Och flyttar till Medelhavet den 26:e februari. So long, suckers! ;p

xoxoxo

Inga kommentarer: