fredag, maj 09, 2008

'I used to carry the weight of the world...'

Igår var det en oerhört bra dag.

- Litteraturprofessorn var nöjd med våra uppsatser och erkände halvt om halvt att hemtentan 'bara är en formalitet', ty vi visat så mycket av vad vi kan under terminen.

- Vi fick beskedet att vi alla klarat den fruktade kulturtentan!

- Jag nådde mitt största delmål hittills och fick en nyckelring i äkta silver. Det, ni. Det trodde jag väl aldrig, efter den Valborgen... Men jag sa ju det; consistency matters!

Och solen skiner, så jag solar. Har väl aldrig förut varit så pass solbränd sedan i början av maj. Senare i eftermiddag tänker jag ta en vända på stan och införskaffa Rimmels nya svindyra Lonodonmascara, eventuellt unna mig själv lite klädshopping, samt besöka Systemet.

Idag lär också bli en oerhört bra dag...

Inga kommentarer: