söndag, oktober 19, 2008

Allt annat än eskapism


Nå. Solen skiner. Livet flyger vidare. Quite literally at that. Och med risk för att alldeles tjata ut er. Jag är lycklig.

Misstänker att jag har förvandlats till en sådan där avskyvärd positiv människa. Jag ler för mig själv på stan. Och tar kort på lövhögar. Dessutom skriver jag en C-uppsats om Cava (spanskproducerad 'champagne'? Well, I'll find out...) och en hemtenta där jag tolkar två fantastiskt vackra naturinspirerade surrealistdikter av Neruda och Gerbasi. Det är inte bara intressant, det är roligt också!

Och det finns saker att se fram emot, minsann. På onsdag släpps Sex & the City-filmen. Jag måste prova mig igenom Systembolaget Cava-sortiment. Nästkommande vecka blir det en Stockolmstripp med girlsen. Och i början av december blir det förmodligen lite smått julshopping på Irland.

Med mat och träning har det nog aldrig gått bättre. Jag är helt enkelt inte sugen, samt hög på endorfiner. Shocking, isn't it?

Anyway. Dags för en vända i skogen. Cya.

Inga kommentarer: