tisdag, oktober 07, 2008

Förvirrad vardagslycka








Tillbaka till civilisationens mångfald. Nästintill löjligt lycklig (och nu finns det verkligen ingen anledning. Jag är pank som bara en student som inte jobbar extra kan vara...) och alldeles inspirerad.

Lugn och ro, långa skogspromenader, rödvin och GT. Kanelbullar, trevliga grannar, hästar, regn, sol och frost (!). Nu ni är det verkligen höst på riktigt. Och givetvis ett antal återbesök på mitt älskade Systembolag, fullt av mina lika älskade kollegor. Kan knappt vänta till julrushen i mellandagarna!

Till råga på allt leker jag med tanken att helt byta uppsatsämne. Ha. För fjärde gången minst, ungefär. Men. Får jag bara en startsignal på det här, så... Howdy hoe!

Gud. Seriöst. Jag är inte bra på lycka. [Om det nu inte har med mitt plötsligt extrema koffeinintag att göra...] Random vardagsmissnöje däremot - det är jag skitbra på. Men. Här ska passa på att njutas, minsann. Så länge det varar. Lita på det.

Inga kommentarer: