torsdag, april 23, 2009

Up a notch


Jag kom ur det lika snabbt som jag kom in i det, tycks det. Troligtvis för att jag har jobbat (på en annan butik, vilket var riktigt intressant), sprungit in i somliga och för att solen skiner.

Ja, jag säger då det. Sitter här och skriver analys, vilket är riktigt roligt. Så roligt att jag måste sluta och blogga lite, uppenbarligen. I eftermiddag blir det till att ta sig till gymet för lite Living room dancing med Kristin. Låter riktigt roligt. Sedan ska jag röra mig lite i det fina, varma vädret. Femton plusgrader sa de på vädret och de är ju inte kända för att överdriva precis, så det lär vara betydligt varmare i solen. Lycka!

Imorn och på lördag: jobb, jobb, jobb. Söndag: analyspanik. Måndag, tisdag, onsdag: jobb, jobb, jobb. Sedan kommer tjejerna. Tack och fucking lov, säger jag bara. Humöret är på topp nu, brudar, just to let you know. Jag ska till och med försöka mig på att vara lugn och spontan. Sug på den, ni.

Inga kommentarer: