torsdag, juli 16, 2009

Med ett tänkande hjärta


Tillbaka i stan. Efter en regning, men urmysig liten vända i skogen. Nåja. Igår låg jag minsann i solen i 3 h. Fast det var ungefär det.

Förutom lite släktdrama har jag bara läst böcker och tidningar (hittade vinböcker på rea!) och sovit en hel jävla massa. Drömt sanslöst konstiga saker också. Som man kan tolka som att jag verkligen är det psykfall som vi alla misstänkte. Ha. Druckit vin har vi gjort också. Mer om det på vinbloggen. Och träffat gamla härliga kollegor från systembolaget i Bollnäs. Sicken nostalgi!

Jobbar ganska mycket nu fram tills dess att Stockholm Pride drar igång. Ser SÅ fram emot, btw. Den här sommaren verkligen flyger iväg. Igår landade jag dessutom i verkligheten igen. Efter vad som känns som en hel oändlighet av lättsam och okomplicerad lycka. Ren och skär.

Jag är fortfarande lycklig, men har börjat tänka igen. Hemskt, inte sant? Nåväl. Den som lever får se var vi alla hamnar någonstans. Nästa vecka, till hösten och om fem år. Längre än så måste jag börja sluta att sträcka mig. Så är det.

Inga kommentarer: