tisdag, december 29, 2009

Stundandes det nya


Klockan närmar sig 22, jag är ganska slut och har vad som känns som 75 grejer kvar att göra innan jag får sova. Toppen...

Och det är fortfarande inte alltför busy på jobbet. Om man inte råkar befinna sig på mousserandeavdelningen, vill säga. Där får man svara på frågor som aldrig förr och då det dessutom råkar vara lite av mitt specialområde har vissa av mina kollegor en tendens att vidarebefodra några av sina kunder till mig. Not that I'm complaining. It's how I like it.

Nu ska jag packa inför morgondagens färd söderut. Efter ännu ett närapå 11-timmarspass på bolaget, of course. Nyår med en himla massa folk följs av en himla massa decision making. Och eftersom jag inte lär hinna säga det igen innan tolvslaget natten mellan torsdag och fredag:

Happy New Year, my loves. Jag hoppas på 2010.

2 kommentarer:

Camilla sa...

Ja banne mig. 2010 måste bli bättre, om det gamla nu ska sluta lite halvdant. Vi som tror på det nya året!!!

Camilla sa...

uppdatering om jag får be!!