torsdag, april 22, 2010

Happy now

Det här är dagen då Vasakronan förmodligen räddade hela min framtid. Eller åtminstone (och förhoppningsvis) min höst.

Att hitta boende i Stockholm är ju inte så lätt. Men det blir bra mycket lättare med över tre års köpoäng, som nu blivit överflyttade till en kö i Stockholm. Behöver jag säga att jag är bra jävla belåten? Huruvida det blir till att bo själv eller att bo ihop med någon vet jag inte än och det känns toppen att ha flera alternativ.

I am really doing this. Och det börjar kännas i magen, kan jag säga. Främst på ett bra sätt.

Jag jobbar massor; idag är i princip min enda lediga dag sedan i söndags och förutom nu på söndag - annars blir det många timmar ända fram till Valborg. Not that I mind at all. Det snöar (!?) i Uppsala idag och jag håller mig inomhus, letar lägenheter, städar, dricker kaffe och ser på all möjlig daytime television.

I helgen ska jag jobba, dricka vin och snacka skit och hänga med vänner. Can't wait!

Inga kommentarer: