torsdag, november 10, 2005

Now that's Scottish...

Am I a happy bunny or what?

Tenta om 33 h, men vad fan... Det går nog. Efter det är avklarat blir det personalfest m. kändistema. Haha. Jag ska vara Carola såklart, vad trodde ni? ;p

Har spenderat några timmar idag med att lovprisa mina underbara brittiska och skottska internetvänner, speciellt Karen. Vill man inte spendera en halv förmögenhet på Ebay och Amazon så behöver man tydligen inte det. Heartless, Young person's guide, Girl in the picture, Monarch and Taggart will soon be all mine... :D

Dessutom, Simone, lallande skottska och whisky - kan det bli bättre? Nope.

Men det allra bästa. Ally-boxen. Jag nästan grät. Nästan. Alla 5 säsongerna. Vartenda litet avsnitt. Här hos mig. I en jättefin liten låda. Jag såg det allra första igår kväll och det var alldeles, alldeles underbart... *suckar a lá Askungen* Jag hade nästan glömt bort hur fruktansvärt mkt jag älskar den serien. Det blir så när man inte ser den på så länge och till och med hittar ngt som man ansåg vara bättre. Jag skriver ansåg. Ja. För BG slår den inte. Faktiskt. Ingenting kan göra det.

Alla ni som önskar säga åt mig att skaffa ett liv; jag vet. Jag borde. Det finns med i framtidsplanerna, någonstans långt ner på listan... ;)

Avsnitt nr 2 ska ses nu. Sedan sova. Upp 06.30. Muaaaaa.

H: "I'm sure you were asked to sign a few other things..."
S: "Yeah, a few bras..."
H: "Did you do it?"
S: "Yeah, I did. I have no shame..."

:D :D :D Simone is bloody hilarious! Gotta love her.

Och så Ally;

"Maybe I'm happy and I just don't know it...?"

Indeed.

L/M

Inga kommentarer: