tisdag, november 15, 2005

Äntligen!

Semester. Flygresa. Bort från Sverige. Jaaaaaaa! 26:e december. Det är snart mindre än en månad kvar. Glasgow - Edinburgh - London. :D Skottland har jag aldrig varit i och det var evigheter sedan sist jag var i underbara London. 2001, tror jag. Nej, det kan inte stämma... Jag var där en hel massa sommaren 2001, sedan.... um... Nej, nej. Jag var ju där en hel massa sommaren 2003. Så är det. 1,5 år sedan då. Long enough.

Det känns så skönt. Har nog inte riktigt förstått vad det innebär än, men tids nog så... Just nu är det garanterat det bästa beslut jag kunde ha fattat... Trots allt.

Och vad fan jag ska göra i vår har jag fortfarande ingen aning om. Jag vill Valencia, men det är så långt borta (och då menar jag inte geografiskt). Hm. Ja, plugga ska jag iaf inte... Utlandet blir det garanterat. Sedan får vi se.

L/M

Inga kommentarer: