torsdag, februari 15, 2007

100 % aktiv

Min röriga vecka går mot sitt slut. Fast det rörigaste återstår väl.

Imorn ska jag först till universitetet och ha seminarium om ordflätor och semantik. Sedan hem. Stääääda. Tvätta. Plugga. Satslösningar och positionsscheman. Sammanstrålning med brorsorna på stan för att köpa presenter. Fotokollage-tillverkning. Skyltskrivning. Provsmakning av vita viner och lax. Cateringmat skall hämtas. Bord och stolar ska iordningställas. Etc. Etc. På lördag sker 'resten' så att säga. 07-03, minst. Och full aktivitet hela tiden.

Ja, om ni missade mitt senaste inlägg. Mamma fyller 50. Greatans. Dessutom ska jag sova på soffan...

Pga. nackspärr (gud, vad jag avskyr det!) har jag inte lyckats träna så mycket som jag skulle ha velat i veckan, men det kommer bättre tider. Måste fundera ut ett sätt att kommunicera med mig själv i sovande tillstånd, så att jag kan vinkla nacken rätt när det behövs. Hm...

Däremot känns tentaplugget ganska bra. Jag förstår en hel del. Har dock fortfarande lite smått panik över återstående delar, men vi har ju alltid nästa vecka...

Inga kommentarer: