måndag, februari 26, 2007

The 79th Academy Awards

Gotta love it! I sure did. Gick och la mig 06.30 imorse. Efter 8 koppar kaffe och en hel del antecknande, för att hålla hjärnan i gång. Det resulterade i att jag nu minns ganska mycket detaljer och även om det här inte är en sån där känd modeblogg, så tänkte jag utnyttja tillfället och publicera vad jag anser vara de snyggaste blåsarna på Oscarsgalan 2007. Enjoy!







Snyggast av alla var faktiskt Helen Mirren. Hon lyste. Och vann. Såklart. I think I might have added another one to my collection...







Jodie Foster var absolutely fabulous i sin blåa skapelse (som väl matchade ögonen, bara så ni vet det. Haha) och jag kunde inte göra annat än njuta.





Jag måste nästan erkänna att jag, dessvärre, är lite småförtjust i Jennifer Lopez, men framför allt i hennes Oscarsklänningar genom åren. Hon lyckas ofta och så även i år.





Penelope Cruz har också ofta rejält omskrivna kreationer och den här föll även mig i smaken. Snygga strutsfjädrar! ;)



Ellen gjorde ett hyfsat jobb som hoast och Portias klänning var simpel, men snygg. :)
Imorgon börjar nya delkursen och jag är trött och aningens traumatiserad. Men det är en annan historia...

Inga kommentarer: