söndag, februari 11, 2007

Jag har blivit van...


Trött och bakfull. Bakfull och trött. Och självklart har jag endast mig själv att skylla...


Helgen har varit ett enda virrvarr av människor och släkt och kalas och fester. Det var roligt, men mest stressigt. Igår kväll var jag alldeles slut. Och så gick det som det gick också. Hm.

Veckan kommer att bli ett enda virrvarr av lektioner, eftermiddagsplugg, träning, jobb och föreberedande av min mors 50-årsfest, som äger rum på lördag. Det lär komma hur mycket folk som helst och ska kort sagt bli jätteroligt.

Schlager blev det också, mitt i festyran, och helt enligt mina förutspåenden så vann The Ark och Marie Lindberg. Ola Salo är min drömprins; en av de få. ;) Men om jag får Megan Mullally, så skänker jag honom gladeligen till Hanna. Ha.

På torsdag får jag ÄNTLIGEN lön och går från fattiglapp till nyrik. Tack och lov. Inte en dag försent heller...

Ungefär tio dagar kvar till första tentan på nya kursen. Läskigt, men intressant. We'll see.



Inga kommentarer: