onsdag, februari 21, 2007

Up and down

Humöret går upp och ner som på värsta tonåringen...

I alla fall. Det är bättre nu. Än vad det var i söndags och måndags. Av uppenbara skäl. Ja. För folk som förstår hur jag tänker, vill säga. Så nu har jag bara ångest för att jag inte har någon tentaångest. We'll see how it goes...

För övrigt så tränar jag som bara den. Och funderar över sommarjobb och CSN och Uppsala.

Och en artikel i Aftonbladet fick mig att gråta lite; för första gången på länge. Ja. Pga. en artikel, alltså. I övrigt grät jag senast igår, till en tv-serie (det är definitivt inte ovanligt, är jag rädd...).

Anyway. Wish me luck. <3

1 kommentar:

*emma * sa...

hejsan det är jag som är *emma* i artikeln som du grät till , hade varit jätte trevligt att läa känna varann och bara prata =)