onsdag, juni 24, 2009

Post Midsommar




For the actual Midsummer, check this out.

For the post part, look here.

Jag har svårt att välja favoritdel. Och som tur är behöver jag inte. I love 'em both.

Tillbaka i stan nu. Med århundradets lugn i bagaget. Fast jag kan ge mig fan på att det kan tänkas försvinna inom några dagar. Nå. Until then, my dears. Är jag lugnet själv. Med minnen som i alla fall inte lär glömmas bort i första taget. Så det så.

Jobb imorn eftermiddag. Saker att fixa först. Folk att träffa och så vidare. Hur resten av vecka utvecklar sig återstår att se. Men på fredag ska jag sola. Hela jävla dagen. Och sedan äta middag med Ginger, Victoria och Barett. Lovely. Lördag jobb. Eventuellt Stockholm sedan. It depends, so to speak, on others.

Med insikten att jag åtminstone inte är där. Med att det skulle funka oavsett vad som kan komma att hända. Känns allting ganska så väldigt bra. Just nu.

Inga kommentarer: