söndag, januari 10, 2010

Nu så

Jobb i ett sedan återkomsten till Uppsala. Jobb, mingel hos Andrea och igår fika med Andrea efter jobbet (I miss you already, darling!), följt av att leka med elden på annat håll. Vilket gick oförskämt bra.

Jag är oförskämt tillfredsställd, oförskämt helskinnad och äntligen ganska säker på det självklara. Och oavsett hur det utvecklar sig from now on så är jag övertygad om att det blir bra. För att jag har gett mig fan på det. Så det så.

I övrigt har jag siktet inställt på att bli precis så organiserad, planerad och strukturerad som jag var... um... förut? Ja, såsom jag vet att jag kan vara i alla fall. Med nya almenackan i högsta hugg! Haha. Nu ska jag duscha, städa undan julen (vår snart, anyone? Oh, yes please) och planera veckan. Very Sunday and I love it.

En sak till. Och på nytt. Mina vänner är underbara.

3 kommentarer:

Camilla sa...

Efter torsdag är jag ledig o kan ses... säg till när du är ledig och kan =)

Matilda sa...

Innan fredag är jag ledig och kan ses. Mohaha. Nävars. Ska jobba fredag-lördag, men det är bara att anpassa runt. :) Anar du oråd nu, trots att jag skrev ganska kryptiskt? Pss.

Camilla sa...

Mmm lite oråd anas;) Men va sägs som torsdag?? emma kunde ses o ta en fika då. o jag skriver tenta fram till 12.00 på torsdagen, men sen kan jag ses!!!