torsdag, november 18, 2010

Counting


Det är torsdag. I måndags jobbade jag 10 h. I tisdags jobbade jag 10 h. Igår jobbade jag 14 h. Och idag är jag ledig. Imorse, efter 07 någon gång, bestämde sig min next door neighbour för att börja borra och slipa på sin sida av väggen. Och jag var för trött för att ens orka banka i den, för att inte tala om att knacka på och börja vråla. Lyckat värre...

Anyhow. Jag har åtminstone fått 10 h sömn, även om den blev avbruten lite då och då. Och mina främsta planer idag är att titta på all daytime television jag kan hitta. Mums! Handla ska jag också och ta en långpromenad så småningom (när Oprah väl är slut, kanske. Haha).

Jobb imorn igen, men jag är leeedig på lördag och ska roa mig med Sabina och Sandra. Och på måndag bär det freakin' ÄNTLIGEN av till Uppsala. Dags att spana in nya jobbet, hälsa på kollegorna, fika med finaste Karro och sedan hålla provning förstås. Det är ju egentligen därför jag ska dit. Fast den senaste veckan har det handlat om något helt annat. Lita på det. ;-)

Jag vet inte riktigt vad det är som händer just nu, men det är galet oväntat, lite spännande och väldigt, väldigt mysigt. Och jag vet att det inte är smart, ultimat eller ens i närheten av vad jag borde satsa på. Men det är november! Att förverkliga sig själv kan fan vänta till mars...

And I will tell you this; jag har nog aldrig längtat så mycket i hela mitt liv.

Inga kommentarer: