tisdag, mars 14, 2006

Resfeber

Matilda / Maddie säger:
Jag har resfeber. Massa. Uuuusch.
Matilda / Maddie säger:
Det botar jag genom att shoppa underkläder. Smaaart.
Lina säger:
Snart åker duuu
Matilda / Maddie säger:
Usch, säg inte så.
Matilda / Maddie säger:
Det är botemedel nr 2; inte tänka på det alls.


Matilda / Maddie säger:
Har iaf någonstans att bo, tack och lov.
Carolina säger:
Skulle nog vara lite jobbigt annars..
Matilda / Maddie säger:
Jaa. Fast jag har kompisar som gör så också. Galet. Jag är på tok för ospontan. Egentligen är jag för ospontan för hela den här grejen, men det försöker jag att ignorera...


Har iaf varit inne på världens bästa spanska tågsida och förstod fan allting (...). Jag måste alltså vara lysande bra. Eh. Let's leave it there, shall we?

Venga lo que venga, after all.

1 kommentar:

Lina sa...

Allt blir bra.