tisdag, juni 26, 2007

Dagens nybildning

Jag och mina söta små väninnor sitter i hellregn (visserligen under tak) i den svala sommarkvällen och dricker öl. Tjejen bredvid utbrister högt och tydligt (och som om det vore helt naturligt): "Det är så jävla kukgott!"

Det kan ju vara så att just jag, med tanke på att jag absolut främst attraheras av det kvinnliga könet, inte riktigt förstår konceptet. Å andra sidan tror jag att min mor literally skulle lägga sig ner och dö om jag istället började slänga ur mig "fittgott" lite då och då. Any takers?

Anyways. De ringde från Telia-butiken. Min s500i ligger och väntar på mig! Woohoo!

2 kommentarer:

* sa...

Det är bra att du är happy...men gumman för fan, Telia är statligt!

Matilda sa...

Haha. I don't give a shit, darling. Telia är bäst! Mohaha.