lördag, juni 09, 2007

Fest och pengar



Fattömningen på HG var rolig. Jag lekte linslus, för ovanlighetens skull och finns säkert med på 8 bilder eller så (!). Blev möjligtvis lite för onykter för att på ett naturligt sätt lyckas masa mig upp i ottan, men allt går med pengar som motivation...
På väg hem från Bolaget i fredags eftermiddag blev jag uppraggad av charmanta Fredrik från Stockholm. Jag är officiellt utvald! Glocalnet ska testa någonting nytt, men endast i ett år för att se huruvida det är finansiellt möjligt. Under tiden ringer jag till ALLA (hem/mobil/alla nät) gratis, minus öppningsavgift på 90 öre. Dessutom fick jag en ny Sony Ericsson. Helt sjukt bra!

Lämnade in hemtentan. Blev godkänd på näst sista delkursen. Var ute och drack vin och öl med fantastiskt härliga människor igår. Pratade om allt mellan himmel och jord, men spanade framför allt på säkert 50 pers. En viss bartender är i chock över hur spektakulärt bred smak jag har. Ha. Wouldn't you like to know... Spanjorskan och jag stötte på honom som galningar för att försöka öka hans självförtroende. Frågan är hur väl det gick in... Hoho. Pratade spanska gjorde vi också. Och åt mat. Och dansade till Carola, till samme bartenders stora nöje. Thanks for joining me, hun. I owe you.

Idag blir det bal. Brorsan är och fotograferar sig för tillfället. Han åkte i väg i den jätteläckra röda caben förut. Ikväll ska jag baaara slappa. Imorn översätta. Sedan börjar jobbet igen. Money, money, money.

Och Sweet Jesus, vad varmt det är...

Inga kommentarer: