måndag, juni 25, 2007

It's just a little crush


Jag är förälskad. I en mobiltelefon.

Tidigare i våras var det i en stekpanna (men den är faktiskt helt sjukt snygg - designad!) och nu detta...

För två veckor sedan blev jag uppraggad av Glocalnet. Och panikbeställde en mobil jag egentligen inte ville ha. Egentligen var jag redan störtkär så snart Lina publicerade en bild på Sony Ericssons S500i. Och nu är den snart min! Telia är braaa.

Lyssna bara på det här: "Skrivbords- och menyteman kan förändras i takt med årstiderna, eller från natt till dag. Ett vackert skimmer visar sig vid särskilda händelser och när telefonen öppnas hittar du material och mönster med inspiration från naturen." Mums! Pappa sa att jag "fan inte borde vara i närheten av reklam." Ya thinkkk?

Anyways. Nu har jag botat min shoppinglust. For now. Det är bara en lägenhet som saknas. Föresten har jag en. Om jag vill. Fast då blir det till att dela en 2:a med en 39-årig äldre herre. Min kära mor tyckte inte att det var en speciellt strålande idé. Särskilt inte med mailadressen 'kejsaren'. Hahaha. Mjae. Jag tror jag får ta och leta lite till.

Under tiden ska jag harmoniera mera, seeing as "med den smäckra S500i harmonierar du med den omgivande världen." Är det inte alldeles, alldeles underbart?

Inga kommentarer: