söndag, oktober 21, 2007

Hösthår, party och plugg

Tänk om man kunde känna inför alla tentor som jag gör inför morgondagens. Jag sitter och bakispluggar framför tv-repriser. Och det känns bara bra. Ha. Att känna så inför spanska historiatentan känns ljusår bort, let me tell you...

Var på charadförfest och sällskapsresantemaparty igår. Det var mycket roligt. Träffade underbara Joel och ett antal trevliga brudar. Härligt!

Mitt hår, f ö. Spenderade 3 h (!) hos frissan igår. Hur det kunde ta så lång tid förstår jag inte riktigt, för jag gjorde vad jag brukar; klippte och slingade/tonade. Det blev i alla fall riktigt bra. Mycket rödare än väntat, egentligen, men det är absolut ingen fara. Donerade pengar till fångar i Irak som dagens goda gärning och var ute och gick långpromenad med Kristin. Höst är fortfarande bra; tyvärr börjar den riktiga tentaångesten göra sig påmind...

Inga kommentarer: