fredag, december 07, 2007

Lättnad

Efter att inte ha varit i kontakt med folk på över två dygn (live, alltså) anlände jag aningen groggy till dagens tentafrågestund. Inte hade jag ätit något heller. Sedan blev det en lussebulle. Och på vägen hem handlade jag minsann, så nu äter jag mat.

Frågestunden kändes positiv, även om allas vår käre Gunnar skrämde upp oss en aning, men sedan lugnade han ner oss igen. Han är för söt. Mig tvingade han med upp på expeditionen, efter att ha fått höra att jag ännu inte fått mitt historiaresultat, och hör bara: Jag blev godkänd. Jag fick till och med VG på Sydamerikadelen. Det är en snäll lärare, kan vi konstatera, för så hade det inte sett ut om jag hade rättat den själv...

Är aningens peppad inför imorn nu, även om jag vet hur stor risken är för att man klantar till sig på detaljer. Jag ska bara se till att få det gjort och sedan mina vänner, är det äntligen helg.

Inga kommentarer: