torsdag, december 06, 2007

Näringsbrist och passion

Mår aningens bättre. Kanske det är som med bakfylla, att allt som återstår är att ta en dusch och hälla i sig en sista (ja, sedan lär det inte ske än på länge...) kopp te? Låt oss hoppas på det. Jag är nämligen dödstrött på det här.

'Det här' inkluderar även den spanska grammatiken och det uschliga julvädret. Usch!

Och det stör halvt ihjäl mig att jag sort of vet vad jag vill, men samtidigt är oerhört realistisk och redan har avskrivit det som en dålig idé. För att det faktiskt ÄR en dålig idé. Mm. Bör definitivt öva mer på det här med att få sunt förnuft och passion att sammarbeta...

Meanwhile. Frågestund på uppkommande tenta imorn. Då ska jag även släpa mig till affären och införskaffa vad som helst annat än glass och te. Tenta på lördag 09-12. Och sedan shopping, lyxhotell och 'A Classic Christmas Night' med Carola och Liza Minnelli.

Not bad. Not bad at all...

Inga kommentarer: