tisdag, maj 26, 2009

That's shocking!

Uppsats inlämnad och ack, shopping!

Det blidde en enastående Prideoutfit (Uppsala Pride imorn, onsdag, till och med söndag. Paaaarty!) i fyra (!) olika färger, med tillhörande vita accesoarer. Jag ska sjutton FOTA, så snyggt är det. Det blidde ett par gråa, skitsnygga Vagabonddojjor. Det blidde ett par jättefina businessstuk-skjorts och en rät och slät grå tröja. Det blidde också den lilla svarta från MQ som framhäver mina kurvor på ett helt enastående vis. Vilket en och annan blev varse. Via sms. I might just wear it sooner rather than later...

Solen har visserligen gått i moln, men humöret är på topp och om knappa 35 minuter är det dags för vinprovning. Mitt rum är i oordning, jag är i oordning och ja, hela livet och allt jag trodde mig veta om det är fan i oordning för tillfället! Men vet ni vad? Det är inte så jävla farligt som man kunde ha trott. Krångligt, annorlunda och nytt, men också ganska vanligt skönt och bekvämt. Dessutom har jag slagit nytt världsrekord i att njuta av nuet och inte överanalysera. Ja, när jag inte oroar mig för vad som komma skall och tänker för mycket, alltså. Haha.

Nog nu. Dusch, upphittande av outfit och så måste jag göra något åt mitt hemska hår.

Jag avslutar med att citera min härliga livscoach Anna (och med att förfasas över var mitt sarkastiska och bittra jag har tagit vägen!?): "Det är mycket roligare att vara glad!" Så det så.

Inga kommentarer: