tisdag, februari 23, 2010

Sol och iskyla

Vackert att titta på, men resten kan jag vara utan...

Nerkyld och småsjuk, men glad ändå.

Känner mig precis sådär småkrasslig att det inte tycks vara en bra idé att ta ut sig fullständigt på gymet, hur gärna man än skulle vilja det. Men jag var tvungen att få röra på mig, kände jag, så det blev att släpa sig ut på långpromenad i extremkylan istället. Vackert, men kallt som helvete.

Om det är någon som behöver få fasta lår snabbt, f ö , så kan jag rekommendera över en timmes promenad i över 10 minusgrader iförd endast tunna svarta jeans och utan långkalsonger. Låren var fan som isklumpar - aldrig sett något liknande förut. Hahaha.

Nu ska jag ta en varm dusch och krypa ihop i sängen med en bok och en kopp te. Resten av veckan: jobb, gayklubb och en desperat bön att SJ ska lyckas klara av att få igång tågtrafiken igen lagom till nästa vecka när jag behöver ta mig hem till Linköping. Annars tänker jag fan lifta!

2 kommentarer:

Maggan sa...

Haha det vore ju kanske bra om hederspersonen kom på sin egen fest :)

Camilla sa...

Dags för nytt inlägg söt!!! ;P