torsdag, mars 11, 2010

På g


Inte sjutton lyckades jag skriva något i tisdags heller. Fullt upptagen med lyxiga duschar, luncher, sms, filmer, skumpa och god mat. Det var en mycket trevlig födelsedag. Men att jag faktiskt är 25 nu kan jag inte riktigt greppa.

Det var en mycket trevlig hemresa rent generellt. Nu sitter jag på Swebus (med gratis trådlöst!) och bloggar och senare tänker jag titta på film. Modern teknologi - you just gotta love it!

Jobb imorn, samt Alsaceprovning redan kl. 09. Har saknat mina fina kollegor (och vissa av dem har minsann saknat mig också...) och det ska bli rätt sweet att slänga sig in i kaoset igen. På lördag post work blir det bowling och Melodifestivalfinal. I övrigt får vi helt enkelt se vad som sker (*blinkar menande*)...

I vilket fall som helst så skiner solen, snön smälter och jag har fått med mig en hel del av alla fina saker jag fått. Resten får päronen lov att ta med sig uppåt landet till påsk (som är om knappa 3 v! Jösses!), som förhoppningsvis lär spenderas i Hälsingland. Måste bara få ledigt också, men det löser sig nog.

Later, folks.

Inga kommentarer: