torsdag, maj 06, 2010

Grönt är skönt



Det blev inget jobba av idag, men det kanske var lika bra. Vädret är helkonstigt (himmelen är jätteljus och åskmolnsgrå i en enda röra och det regnar och strålar omvartannat. Jag sitter här och sätter ihop morgondagens roséprovning och så mycket nyheter som vi nyss fått in på den fronten är det inte speciellt svårt; snarare att i så fall inte ta med för mycket.

Lunch med mamma var hemskt trevligt. Hon fick hälsa på på jobbet en sväng också. Och sedan försökte jag mig på att shoppa en sväng innan det var dags för jobb, men det resulterade endast i en scarf. Fast vilken scarf sedan! Jag blev ögonblickskär och är det fortfarande; en riktigt djungelgrön, vild, glansig sak som passar perfekt med mina buteljgröna sidenbyxor. Love it!

Nu ska jag se på Oprah och äta lunch. Mums!

Inga kommentarer: