onsdag, maj 05, 2010

May haze

Grått är helt klart det nya svarta! Jag och min fina Malin.

Thomas kom förbi i fancy skjorta och allt.

Lina var på bra humör!

Jag, Sabbsan och Maggan. Hehe.


Nämen godmorgon.

Befinner mig nog fortfarande i någon slags post Valborg-haze, men har redan hunnit med en extended weekend, att vara riktigt njutningsbakfull, för att sedan städa upp röran efter alla bravader, tvätta och jobba både i måndags och igår.

I eftermiddag, eventuellt imorn (om jag får för chefen, då det skulle innebära att jobba smack hela veckan), på fredag och lördag blir det mera jobb. Men först ska jag faktiskt möta upp min mor på stan för att äta lunch (hon är i stan pga möten) och eventuellt shoppa lite.

Valborg var jättetrevlig, som vanligt. Inga stora skandaler, inga borttappade saker (förutom att våran rödvinsbox försvann i princip odrucken!) och vad jag vet ingen som spydde alltför mycket. Börjar vi bli gamla, brudar...? Nåväl. Till och med vädret var hyfsat tillslut.

Och nu är det maj. Jag har deklarerat, fortsätter leta lägenheter och är i princip uppbokad varje helg fram till i typ... juli? Yikes...

Inga kommentarer: