onsdag, maj 02, 2007

'Come on and work it all out...'

trött. Och det här är visst bara början... Min chef är desperat, så jag jobbar som en galning, trots att jag egentligen borde sitta hemma och skriva uppsats. Som jag inte har minsta motivation till att skriva - trots att ämnet faktiskt är intressant. Brilliant.

Valborg, ja... Hehe. Bortsett från att jag fick lillfingret klämt i en badrumsdörr och satt och yrade på köksgolvet en stund mitt i natten, samt drack upp pappas 50-årsöl, så gick det riktigt bra. Pappa kan ha förlåtit mig, men fingret är det värre med. Och vem har lust att åka till sjukhuset för en sådan sak? Det här är femte fingret jag skadar, och eftersom det inte blöder längre skulle jag förmodligen få vänta på att få hjälp i ungefär... två dygn? Yeah... Jag hoppas i alla fall att alla andra hade roligt? :-)

Jag vill bara sluta plugga så jag kan fokusera på att tjäna pengar på heltid och utan ångest. Och sedan vill jag komma in på den förbenade spanskakursen. Annars tänker jag personligen åka ner till Strömsund och skälla på dem. Morr, morr.

Inga kommentarer: