söndag, maj 20, 2007

SOF 2007

Fyra dagars festande senare. Jag mår bra. Och har inte varit på tok för helgalet bakfull. Bara en dag. Hon lyckades faktiskt dricka hyfsat måttligt, 22-åringen. Det är bra. Och roligt var det.


Antal karaokeframträdanden: 2. Båda med väninnans boyfriend och med fullständigt outrageous val av låtar. Galet, men underbart.



Antal borttappade saker: 1. Min älskade fickplunta. Jag sörjer, men har inte förlorat hoppet än. Ska leta bland 'borttappade saker' imorn.
Antal galna upptåg: flera. Busslagsmål, sexiga danser runt stolpar, fantastiskt komponerade schlagerhits på förfest. Bland annat.


Antal beundrare: 2. Minst. Varav en jag tydligen inte ringde tillbaka. Sorry 'bout that. I'll explain later.
Nu är det back to reality som gäller. Imorn börjar jag jobba klockan 06.00. Sedan har jag seminarium och förberedande av inlägg. Greatans, hörrni.
Snaaart är det sommarlov. Och med tanke på midsommar är jag inte säker på om det bara är en bra sak...

Inga kommentarer: