söndag, augusti 12, 2007

Esperando

Olle (16!) myser med Axel (5) som blir myst med av Angela (4).

Lördagen var fullspäckad. Pajbakning (oroa er inte! Det var mamma som bakade. Jag gjorde sallad), snabbfika (55 min - det måste vara snabbhetsrekord!) med flickorna, turistande i Gamla Linköping och Släktumgänge i Lambohov. Jag pratade spanska och fotade söta små barn (...). Kvällen avslutades med rödvin på verandan och fotbad med gamla foton.

Jag har städat. Och letat rätt på alla mina glas och vuxenprylar på vinden. Nyckeln hämtades igår. Det känns lite läskigt. Och bra. Jag vill flytta nuuu!

Föresten så har Linda Rosing har blivit vald till Världens Sexigaste Kvinna, av ett brittiskt herrmagasin. De kanske var tryckfel? Världens slemmigaste kvinna... Plastigaste. Mest patetiska. Anything goes...

Inga kommentarer: