onsdag, augusti 15, 2007

Symptom och nerver

Jag sitter här och väntar på att jag ska spy/få diarré. Om ca 30 min kan jag sluta oroa mig över det, för då har det gått 3-4 h, vilket betyder att jag inte är överkänslig. F ö så tror jag mig kunna känna spår av trötthet. Och nog har jag lite yrsel? Jag har iaf kommit på ett helt nytt symptom. Paranoia! Hehehe.

Tess och jag pratade/drack kaffe/gick promenad/åt lunch i 6 h. Det var bra.

Jag är ömsom nervös, ömsom själaglad och ömsom jätteorolig. Det är en galet lyckad kombination. Mest beror det nog på att min dator inte levereras förrän 6 september. Det får mig bara att vilja gråta. [Fan. Där ser ni. Jag är lättpåverkad, med snudd på deprimerad, också!]

2 kommentarer:

* sa...

tackar, mår nu mycket bättre =)

* sa...

Tagga ner. P-piller gör dig inte knäpp. Jag lovar. Puss