torsdag, november 01, 2007

Halloween och tenta

Fonetiken är avklarad. Och det är verkligen jätteskönt! Jag tror dessutom att det gick rätt okej.

Igår var jag på möte i min vackra, tyska ölservitrisoutfit och sedan var jag i Flogsta på ett litet party. I början var det lugnt. Sedan anlände 100 pers och det var ganska så smockfullt. Jag pratade 90 % engelska, 5 % spanska och 5 % svenska, kan tilläggas. Mycket australienare... Och en väldigt trevlig belgiska... Med Michael Jacksson-look och lösskägg. Hehe. It was funnn.

Mindre kul imorse, trots att jag kom hem i rätt lagom tid och inte drack sådär jättemycket. Däremot blev det lite mindre bra rökvarianter på balkongen... Och här sitter man och läxar upp folk! Se bara hur det går...

Just nu spenderar jag dagen med att se varenda daytime talkshow jag kan hitta och försöker avsluta ett PM samtidigt. Ikväll blir det utgång. På lördag blir det gasque-möte (usch, jag börjar bli nervig. Vad sjutton har jag gett mig in på, egentligen?), följt av umgänge och mera Halloweenparty med español-bruttorna. Nästa helg åker jag hem till Linköööping.

Inga kommentarer: