tisdag, november 20, 2007

"It's a fine line between pleasure and pain"

Två dagars depression - och till vilken nytta? Ha. Min kära ordförande var här. Och bekräftade sitt oerhört onyktra tillstånd i lördags och meddelade därmed att hon inte alls hade menat det på det sättet, utan på det sättet. Det var ungefär vad som krävdes.

Ja. Det är fortfarande grymt jobbigt att med tolvtimmarspluggdagar utan andra pauser en korta toabesök. Men helvete, vad jag ska klara den här tentan. Jag ska - det bara är så. Annars blir det en karriär på ICA och tro mig, det är inte riktigt vad jag vill just nu.

Vissa relationer är fortfarande kvar på nivå allmän förvirring. Och jag blir inte fri från megaplugg förrän en bra bit inpå nästa år. Men då. Då blir det eventuellt, eller kanske till och med ganska säkertligen, New York - the return of lost souls. Och bara att smaka på orden får mig att vilja älska hela världen.

1 kommentar:

* sa...

Hej hej tjejen! Klart det inte slutar på ICA, du har aldrig missat en tenta förut och skulle du missa en är det faktiskt inte hela världen. Jag har förresten en ny blogg, la ner den förr pga av en viss person...sabina-carlsson.blogspot.com är den nya =)

Ring om det är nåt
Puss