söndag, september 14, 2008

Ja, herregud...

Efter en halv dag av dagen efter-orgier tog jag mig i kragen och storstäde i flera timmar. Det var skönt.

Det är en lugn och höstig söndag och igår var jag på partaj i Flogsta. Fördjupade mig i samtal med minst fem olika små grabbs, varav en praktiskt taget tvingade mig att dela ut mitt mobilnummer. Han var söt. Och sms:ade senare på natten. Hoppades att han inte skrämde mig. Bah. Jag är inte lättskrämd. Skrev jag. Och passade sedan på att påminna honom om att det inte riktigt är män som gäller på min planhalva. Då ni.

Han förstod, skrev han, men tyckte att det var bra synd "för vacker är du onekligen." (!) Och han har nu "inga krav, bara hopp." Om att jag ska ändra mig och bli hetero, alltså. Haha. Lättare i teorin än i praktiken, sannerligen. Men vad sjutton. Man kanske skulle testa. Ta en kaffe eller så. Det känns ju bra i teorin. Förstår ni.

Sandra och jag gjorde en heldag på stan också. Mycket trevligt. Jag ger mig själv ledigt idag, tills det blir dags att ta tag i allvaret igen. Imorn bitti.

Inga kommentarer: