söndag, september 21, 2008

Solrosor och antibiotika


Ja, ni. Kaffe ser det ut att bli i alla fall.

Aningens föresent, på grund av min pågående antibiotikados. Fick en liten inflammation som vägrade ge med sig. Sicket elände. Inget vin alls på hela helgen, alltså. Vilket visserligen innebär att jag har haft tid att plugga.

Veckan ska spenderas med att fortsätta formulera det satans uppsats-PM:et. Och det är definitivt lättare sagt än gjort, tro mig. 37 specifika befallningar senare, ungefär. Bla.

Anyway. Otroligt lugn helg. Lååånga skogspromenader (får jag inte återvända till gymet snart lär jag bli alldeles skogstokig... Pun intended) and such. Åh. Föresten. Någon har låtit plantera ett helt fält med solrosor vid sidan av min vanliga runda. Riktigt läckert.

Och imorn börjar det hela om på nytt igen. Två timmars grammatikföreläsning till att börja med, följt av research, research och lite mer research. Yay indeed...

Inga kommentarer: