onsdag, september 12, 2007

Fatigue

Bakfull. Oh yeah. Att träffa skittrevlig Nya Zeeländska som verkligen kan dricka det första man gör har sina konsekvenser. Vi hällde i oss två öl på varje ställe och det råkade bli en del. Mycket trevligt folk. Mycket engelska. Mycket prat in general.

Kvällens citat (moi, of course). "Fan, killar. Ni är ju skitlika! Vad läskigt. Bara det att du inte ha skägg. Har någon sagt det förut?" "Vi är tvillingar." Men jahaaa. Där ser man.

Min lilla köraudition, ja. Våt som en dränkt katt pga. vädret ramlade jag in på det 'mycket oseriösa, formella' lilla mötet och mötte vrålseriös rysk operasångerska som bad mig sjunga en sång ("ni behöver inte alls förbereda någonting" - ha!) och sedan testade min förmåga att läsa noter. Behöver jag säga att det inte gick så jävla lysande? Och jag SA att nej, jag kan inte sjunga jättehöga toner och det enda hon gjorde var att ta upp mig på just höga toner. Morr. Jaja. We'll see what happens.

Och nu ska jag ha lektion och sedan jobba 17-01. Greatans. Plugga i fatt i helgen, anyone? Mhm.

Inga kommentarer: