söndag, oktober 25, 2009

As it is

Underligt nog så älskar jag fortfarande hösten. Trots att det snart är november och både mörkret och vintertiden har infunnit sig. Den här helgen har varit den lugnaste på bra länge. Jag har i princip bara jobbat och tagit det allmänt lugnt.

I veckan blir det uppsatsskrivning och jobb (tisdag, onsdag, fredag). På fredag blir det gayklubbsinvigning och på lördag bär det av upp till stugan. För att alldeles ladda om batterierna inför vad som lär bli en förjävla jobbig period (uppsatshets, julrush, lägenhetsletande och jobbsökande - need I continue?). Åtminstone förbereder jag mig på det, för det är alltid lättare att bli positivt överraskad. Så det så.

Det ska bli så sanslöst skönt att gå och lägga sig ikväll! Nyduschad, med rena lakan och ett totalstädat rum. Jag har till och med bytt tandborste. Ha.

I'm fine. Really. Only not much more than that.

1 kommentar:

Camilla sa...

Aaaa renstädat, finns det någon skönare känsla än att krypa ned bland rena lakan och andas rendammsugad luft?? Tror inte det, ett slag för hösten och höststädning!!! Syns på onsdag!!!

fin visningsbild btw.