tisdag, oktober 27, 2009

Brighter

Okay. I'm suddenly better than fine. I'm quite happy, actually. What the heck!?

Så. Åt århundradets godaste morotstårta (Camilla - I curse you! Jag är smått beroende nu. And don't worry, people: it comes in a box), lunchade med Andrea, skrev uppsats och planerade veckan. Tog en lång promenad. Och plötsligt kändes allt mer... bra. Att jag har fått närapå 400 mail fulla med komplimanger den senaste veckan skadar ju inte heller, direkt. Främst får de mig att skratta, men det är ju bra det också.

Jobb idag och imorn (eftermiddag), luncher med trevligt folk, jobb hela dagen fredag, följt av klubb Selma. Och på lördag bär det av uppåt, med min laptop och en bag-in-box. Haha. Vad bra det lät. Jaja. Så får det bli i alla fall. Sedan är det uppsatsfokus som gäller. Som satan.

I övrigt har jag lugnat ner mig lite. Flytta ska jag fortfarande göra, men om det blir 3e januari eller 15e februari känns mindre viktigt. Jag har ju både jobb och boende här så att jag överlever och så fort uppsatsen är ur vägen kan jag fokusera på framtiden på heltid. Oh so much better.

Är fortfarande kär i hösten. Det är mörkt, det regnar löv (literally) och det är underligt många plusgrader för att vara så sent på året. Härligt!

Nu ska jag fixa lunch och så småningom bege mig till jobbet. Ack. Lovely.

Inga kommentarer: