måndag, oktober 10, 2005

Konsten att rynka på näsan

Har bevittnat Nicole Kidmans senaste; Bewitched. Inpirerad av serien från 70-80-talet (?). Världens värsta romantiska komedi någonsin. Man måste vara säker på att man är på rätt humör innan man ser den. Det var jag, så jag tyckte den var rätt så charmig. Patetisk, men charmig. Haha... I alla fall. Varje gång Nicole (Isobel) trollar så rynkar hon på näsan på ett väldigt speciellt sätt, som är fruktansvärt svårt att få till. Jag har inte sysselsatt mig med annat sedan 18.30 och det är nu snart midnatt. Go figure... Snart kan jag det. Nästan.

Har pluggat på tok för lite, så därför ska måndagen spenderas på humanistiska biblioteket på LIU direkt efter föreläsningen (10-12) i morgon förmiddag. Där blir jag nog kvar ända till kvällen och lite till, vilket definitivt behövs.

Efter tentan på fredag planerar jag att börja leva igen. Ungefär så.

Lina är modig och jag är stolt. :) Så det så.

Skriva nu. Läsa Eva. Sedan sova.

/M

Inga kommentarer: