lördag, oktober 22, 2005

Äkta svensk höst - äntligen.

Mmm... Love it.

Drack varm choklad och öl igår. Inte för mkt. Ha. Nu önskade jag att jag hade jaccussin kvar, så att jag kunde spendera ett par timmar där och leka spa-anläggning i badrummet. Får nöja mig med duschen. Ska till och med måla naglarna... ;)

Nu tänker jag leka Ebba von Sydow (Expressens modekrönikor och Veckorevyns nya chefredaktör för er som inte visste det). Jag har vandrat omkring på stan och hittade tillslut det perfekta kapet:världens snyggaste Don Donna-väska i skogsgrönt tweedtyg med läderdetaljer. Den är vansinnigt snygg och kommer att matcha perfekt till kvällens redan uttänkta partyoutfit. :) Så, all done.

F ö så avgudar jag LIUs bibliotek; strålande utbud. Ringde min mor för att lovprisa det varpå hon börjar sucka. "Prata inte om det satans biblioteket. Jag har just fått räkningen..." Haha...

Om jag bara får besked om att jag lyckades klara min tenta så skulle allting vara frid och fröjd...

"I put my head to a glass of brandy. It was my fancy, I do declare. For when I'm drinking I'm never thinking. And wishing x was here..."

"And I need you at the dimming of the day..."

L/M

Inga kommentarer: