lördag, oktober 01, 2005

Med kort hår och mkt pengar...

Jag mår SÅ bra! :D

Natten till idag. Värsta barpasset; sjukt mkt folk och jag serverade säkert 200 öl på sex timmar... Galet värre. Att blanda drinkar är kul som satan. När vi väl var klara och skulle börja städa så hittade vi dock en halvt avsvimmad kille på toan. Mkt spyor. Usch, usch. Tur att jag bara städade i baren, kort sagt.

Efter ca 3,5 h sömn så tog jag den fina Campusbussen tillbaka till Linköping och gick till lyxsalong och fixade mitt hår. Äntligen! Och det blev så läskigt bra med. Och kort! Hjälp! Så här kort hår har jag inte haft sedan jag var 10 år gammal, tror jag. Kort och mörkbrunt (very nice colour) och massor med volym. Mais oui, mais oui. Dit går vi tillbaka - lita på det.

Spenderade resten av dagen med att shoppa (var ju tvungen att hitta nya kläder som passar till håret! Dah!), stryka, sjunga och se på film. Helt okej. Oh, köpte ju vin också. Som skall drickas upp imorn. Lovely. Och ny bok - av Eva. Ska läsas nu. Sedan sömn och läsa grekisk litteratur som bara den resten av helgen...

Toodles/M

Inga kommentarer: