lördag, oktober 29, 2005

Sjukt mkt flum...

Talking to Laurel. She's my baby. I just miss her so much... want her to come here too. And she's miserable... aww... my goth. Hope she manages to get her butt over here in the fall...

Anyway. Druckit på tok för mkt vin... Lovely dinner. Haft föreläsning och sedan jobbat hela eftermiddagen. Sedan handlat och inredningsshoppat med moder. Hon var vild och galen och spelade sitt alltför snobbiga, vanliga jag. Det är så komiskt att hon inte inser hur hon beter sig. "Vadå, jag är en vanlig medelsvensson - inte allllllls ngt annat." "Men, Matilda, lilla gumman, vi kan inte köpa en tavla från IKEA - hur skulle det se ut? Det kan man ju inte ha i vardagsrummet!" Nej, nej... Jösses...

Jag älskar att prata med Elin när vi för en gångs skull råkar jobba i hop. Hon är så härligt spontan. Vi diskuterade nazister (appropå artikeln i Corren i morse; www.corren.se) och en hel massa annat. Hon pratar bara om sitt ex, blivande make, äldre sexpartner... haha. Det är så roligt. Hon är 22 och han är 43 och de är aslyckliga. :) Jag älskar sånt.

Jaja. Det blir plugga av imorn och sedan till att jobba i baren på kvällen. Sedan avancerad utbildning samt personalmysfest på kvällen på söndag. :) Quite nice. Sedan plugga som ett as innan tentan. Fast thank god så är det inte grekiskt skit, utan sånt jag kan. Underbar renässans, franskklassicism och upplysning. :) Yay!

Jag saknar New Yooooork... Jeez... Talking to American friends does that to ya...

Mmmm.... Mitt liv kommer nog bli bra. Trots överdrivet stor risk för hjärtsjukdomar, cancer, höga kolesterolvärden och högt blodsocker... Känns braaa. Men, vad fan... Hade ju ändå planerat att dö vid 55, så....

Ska se underbar film nu. Älskar att vara rik. Beställer 750 kg saker från internet varje vecka. Mohahahaha...

"I can't take my eyes off you..." Mmmm... M, baby. It's so true...

All my love/M

Inga kommentarer: