lördag, februari 23, 2008

Lantz nästa

Högst fascinerande radioutbildning är påbörjad! Väldigt intressant och vad man lär sig. Och hur mycket man ska tänka på... Jag kommer inte våga öppna munnen. Men herregud, kan Annika Lantz så kan väl jag... Ptss. Fortsättning följer imorn och på torsdagkväll ska Jazzan och jag börja spela in jinglar och intron etc.

Vad sägs om 'QueerVoice'? 'Flatprat' skulle vara en given succé, tyckte jag. Hon var inte lika övertygad. Haha.

Snart kommer familjen förbi. Jag har tackat nej till både middag och fest ikväll, allt pga. att jag inte litar på mig själv ännu. Dessutom ska jag verkligen inte dricka alkohol. Och jag är en sådan där tragisk människa som definitivt inte kan vara ensam spiknykter ute på party. Så det får bli myspys, motion och Melodifestivalen istället. Den är ju i kära gamla Linkan ikväll, dessutom!

Inga kommentarer: